vineri, 24 aprilie 2009

Ultimii vinovati



Lupta cu timpul. Care macina tot.
Traim pe fuga, visam pe fuga,
ne bucuram si ne intristam
cu repeziciunea clipei care se duce.
Inca o dimineata, inca o ceasca de cafea.
O privire fugara in oglinda realitatii.
O vorba buna, printre atatea altele rele.
Mai pierdem un prieten, definitiv.
Un telefon, vocea pe care o asteptam,
aducatoare de liniste.
Si apoi, vartejul.
Imagini, culori, chipuri, cuvinte -
crampeie de trecut amestecate cu prezentul dur.

Adunam in noi totul pentru ca, din cand in cand,
atunci cand nu mai putem,
sa ne descarcam pe cei care sunt ultimii vinovati.
Apoi o luam de la capat.
Alta zi, alta ceasca de cafea,
alta portie de realitate pe care o inghitim nemestecata.
Pana cand intr-o zi, brusc, intelegem ca am imbatranit.

20 de comentarii:

Călin Hera spunea...

„Alta zi, alta ceasca de cafea,
alta portie de realitate pe care o inghitim nemestecata.
Pana cand intr-o zi, brusc, intelegem ca am imbatranit. ”

Poezile tale se termina mereu, observ, cu cate o cugetare citabila, care iti ramane in minte. E un plus important.

Angela Ribus spunea...

Calin drag. Sa insemne asta, poate, ca nu am imbatranit degeaba? :)) Iti multumesc ca iti pasa.

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

...şi atunci ne vom întreba ce am făcut cu viaţa noastră,unde sunt anii cei frumoşi?Atunci poate vom înţelege cu adevărat ce înseamnă sfatul prietenului care spunea:"trăieşte clipa".

Angela Ribus spunea...

Miki. Latinii stiau ei ce stiau, intr-adevar. Cate ceva ramane din "anii cei frumosi", cum bine spui. Insa prea putin din cat ar trebui. In vartejul asta numit viata trebuie sa ne permitem, cat mai des, sa traim macar cate o clipa a noastra, pentru sufletul nostru.

Dănu spunea...

Dar putem sa renuntam sa ne mai luptam cu timpul. Sa-i spunem: stii ce? Castiga tu. :) Eu am treaba, sa ma iubesc pe mine,sa-i iubesc pe oamenii din viata mea, sa ma minunez...

Delia Theodorescu spunea...

Un mare defect al nostru de azi e ca lasam timpul sa treaca prea repede,lasand la o parte(din diverse motive) mult prea usor lucrurile care merita cu adevarat...pacat ca nu putem face doar ce ne place, ca sa simtim ca traim...pt ca, la urma urmei viata e o lupta pt supravietuire, ne concentram sa traim, si uitam sa ne bucuram...

Angela Ribus spunea...

Danonino. Sigur ca putem. Cred ca la asta nu se asteapta :))

Delia. In marea parte a timpului se intampla asa cum spui: ne concentram...
Iar din cand in cand, atunci cand facem ce ne place, realizam ca viata e chiar frumoasa.

Ana Elisabeta spunea...

Hai să renunţăm la lupta cu timpul şi să ni-l facem în schimb aliat! Să admitem faptul că poate şi el s-ar plânge - dacă ar putea - de efemeritatea unei forţe superioare. Poate că timpul nu este atât de puţin cum credem ci suntem noi mai risipitori decât am vrea să recunoaştem. Avem timp pentru toate... Mai ştii?

Angela Ribus spunea...

Ana. Suna frumos. Am sa-ti aduc aminte... :))
In definitiv de noi depinde cat si cui dam din timpul singurei noastre vieti.

Geanina Codita spunea...

Mi-as dori ca acest cub sa contina cel putin 200 de ani plini de fericire, ani in care sa ne vizitam zilnic, eu sa iti ofer un capuccino, tu cate un cub care sa imi dezvaluie o noua poveste pe care eu sa o citesc pe nerasuflate asa cum fac si acum. Multumesc.

elena.n spunea...

Frumos !
Indiferent cat de putin timp avem ...
Nu-ti uita promisiunile fata de tine. Sunt cele mai importante.
Acolo sunt incluse ... (sunt sigura :-)) cateva vise, cateva priviri calde, mangaieri, vorbe care ating, ...
______

Angela - nu pot uita de Ana :-) ...
o pup frumos :-))

Angela Ribus spunea...

Geanina. Recunosc ca mi-as dori si eu.
Sa inteleg ca luni bem si ne veselim... Doamne-ajuta! Ai sa vezi ca va fi bine.
Multumesc pentru Capuccino. Bun!


Elena. Chiar ma intreba Ana de tine. I-am spus ca te gandesti la ea :) De atunci zambeste.
Voi tine minte sa nu-mi uit promisiunile fata de mine...
Chiar ca e important.

Marius Palcior spunea...

pentru ca ai fost asa de faina cu acel comment... acuma iti voi pune linkul si la lista mea de adrese daca acepti asta:)

Angela Ribus spunea...

Kalli. Accept. Multumesc frumos. :)

Geanina Codita spunea...

Veselie si sampanie cat cuprinde, draga mea prietena. Doar cateva ore si aflam cum stam pe podium. Multumesc de incurajari si pentru gandurile tale frumoase.

Angela Ribus spunea...

Geanina. Si noi avem motiv de sarbatoare. Ana mica face maine cinci luni.

In ceea ce va priveste, sunt sigura ca Gabriel are grija de acolo ca lucrurile sa mearga bine aici.

Si apoi, fiecare efort merita rasplatit. Daca nu se poate intotdeauna cu un premiu, macar cu o vorba buna, de fiecare data. :)

Paul spunea...

Ma lupt cu el zi de zi, iata, in clipa asta fac acelasi lucru, ca sa pot citi si comenta postarile voastre, vad cu surprindere ca ma apropii de ora 4, as zice incredibil cat de smecher poate sa fie, mi-a furat din odihna, este un hot mare, n-am sa-i fac pe plac, am timp sa zac... atunci, ma va cauta si nu ma va gasi, iar eu, am sa rad de micimea lui in hohote.

Angela Ribus spunea...

Paul. Fii linistit. Toti facem acelasi lucru. :)

Anonim spunea...

SUPERB TOTUL! FELICITARI!!!

Angela Ribus spunea...

Ileana. Iti multumesc. Bine ai venit! :)