joi, 30 aprilie 2009

O lume de luptatori



Vise din alt anotimp.
Oameni care au inteles ca singuri
trebuie sa lupte pentru dorintele lor.
Uneori ii admiram,
alteori le criticam mijloacele,
atunci cand ne deranjeaza.
Dar, vazandu-i ca obtin
ce si-au dorit, de fiecare data,
recunoastem ca e mai bine sa poti fi asa.
Daca am sti cu totii sa ne urmarim scopurile
am fi o lume de luptatori.
Asa, unii merg inainte,
altii stau in inertie sau se lasa dusi de val
si se intreaba apoi ei unde au fost,
de ce n-au ajuns unde ar fi vrut
si cine e de vina pentru toate visele
care au trecut pe langa ei,
uitand sa se implineasca.

11 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Impresionantă lumea ta de luptători... Îmi place să cred că sunt unul dintre aceştia, "luptând" în fiecare zi pentru împlinirea unor planuri personale. Felicitări pentru aceste rânduri...

Angela Ribus spunea...

Cristian. E o.k. cat timp nu facem pe nimeni sa sufere.
Multumesc. :)

Călin Hera spunea...

„...cine e de vina pentru toate visele
care au trecut pe langa ei,
uitand sa se implineasca.”

De vină e Miorita. Dar ăsta e răspunsul simplu. Răspunsul complicat e... Ei, asta e smecheria, să cauti răspunsul, nu să-l găssti, nu-i asa, Angela?

Angela Ribus spunea...

Da, Calin. Pana la urma raspunsul in sine aproape ca nu conteaza... :)

LZ spunea...

Vise din anotimpuri trecute si atat de viitoare. Trebuie sa luptam ca visele sa nu ajunga iluzii. Privim, ne miram, judecatm, vrem. Poate ca nu facem suficient. Stam in inertie si ne lasam dusi si de valuri. Foarte frumos !

Angela Ribus spunea...

LZ. Corect.
"Privim, ne miram, judecam, vrem".
Ce bine ai sintetizat.
Bun venit!

Nicolae Anca spunea...

Numai cu incredere in noi si in fortele noastre proprii putem reusi; personal, la capitolul incredere mai am de lucrat, dar nu ma voi lasa! Daca vrei, poti!
;)

Angela Ribus spunea...

AncKhiy. Stai linistita. Mai stiu pe cineva care inca lucreaza la acest capitol :))

Geanina Codita spunea...

Ma gandesc la versurile tale de cand le-ai postat, inchid pagina si iar revin. De ce revin? Pentru ca ele reflecta extrem de bine momente din viata mea, evenimente recente care aici sunt foarte bine punctate. Revin pentru ca povestile tale reusesc sa ma determine sa am timp sa ma gandesc si la mine. Multumesc

Angela Ribus spunea...

Geanina. Atunci cand am scris acest cub eram tare suparata pe cineva care considera ca scopul scuza mijloacele si dadea atat de tare din "coate" incat lovea totul in jur.
Supararea mi-a trecut, iar cubul a ramas.

Ma bucur ca te regasesti aici. Te astept oricand.

Geanina Codita spunea...

ma determina*, imi cer scuze. Revin cu mare placere.Multumesc.