vineri, 17 aprilie 2009

Si rabdarea are sfarsit



Sunt ganduri care inalta. Care ne fac mai buni.
Daca am putea intelege cat ne pretuiesc ceilalti
in acele clipe, am sti sa pastram in noi
lumina gandurilor senine.
Din ce in ce mai mult, insa,
ne preocupa atatea lucruri intunecate,
care ne uratesc, pur si simplu.
Am uitat sa zambim.
Am uitat ca fiecare dimineata e un dar unic.

Cel care nu stie ce are de facut pentru linistea lui
nu va primi de nicaieri
ceea ce nu-si poate castiga singur.
Ceilalti pot fi o vreme alaturi de noi.
Ne pot sustine o data, de doua ori.
Insa nimeni nu va repeta la infinit
un lucru pe care
ar trebui sa-l pricepem imediat:
ca si rabdarea are un sfarsit.

3 comentarii:

Călin Hera spunea...

„Am uitat ca fiecare dimineata e un dar unic.”

...Si câtă dreptate ai, din păcate...

Geanina Codita spunea...

Toate au un sfarsit, insa eu iti doresc ca acest sfarsit al rabdarii sa fie cat mai indepartat.Paste fericit!

Angela Ribus spunea...

Calin. :)

Geanina. Multumesc, asemenea!