miercuri, 1 aprilie 2009

Frica de noi



Surpriza cu care descoperim, uneori,
bogatia din sufletul unui om.
Insingurarea nu este o solutie.
Dragostea trezeste acelasi sentiment.
Ne e frica de noi uneori si de altii mereu.
Frica inhiba lucrurile care, altfel, ar putea veni de la sine.
Facand slalom printre provocari obosim,
de cele mai multe ori fara ca sufletul nostru sa gaseasca implinire.
Ne miram, descoperind cat de bine ne-am putea asemana, de fapt.
Insa, exersand supravietuirea, ne ascundem atat de bine
incat cu greu ne mai amintim cine am fost.

6 comentarii:

dielda dana DINU spunea...

Frumos spus!

Angela Ribus spunea...

:) Multumesc. Bun venit!

Dionis spunea...

"facand slalom printre provocari obosim" si , pentru ca suntem slabi, multi refuza sa se mai ridice si abandoneaza ...

Angela Ribus spunea...

Candva, cand imi era greu, am intrebat: de cate ori trebuie sa ne ridicam? Si mi s-a spus: de fiecare data.

DOAR NOI spunea...

De fiecare data sa ne ridicam mai "revoltati"... stiind ca putem mai mult.

Angela Ribus spunea...

Doareu. Asa-i. Si mai caliti...