miercuri, 15 aprilie 2009

Astazi voi trai pentru mine



Fiecare om alege pentru ce sa traiasca.
Unii agonisesc. Altii calatoresc,
invata sau, mai rar, daruiesc.
Sunt si persoane care, incercand sa faca
putin din toate acestea,
acumuleaza renuntari.
La final, nimeni nu ia nimic.
Daca am intelege cat de repede se termina totul
am sti, poate, mai usor,
sa selectam lucrurile cu adevarat importante.
Ne-am face ordine in tot si am trai fiecare zi
ca si cum nu ar mai urma o alta.
Insa, odata prinsi in vartejul zilelor, nu facem decat
sa ne macinam incet, pana la ultima picatura,
viata. Tineretea. Speranta.
Ce-ar fi sa spunem intr-o dimineata:
astazi voi trai in primul rand pentru mine.

9 comentarii:

Unknown spunea...

si daca a te iubi pe tine se identifica cu a iubi pe celalalt, si a iubi pe celalalt se identifica cu a te iubi pe tine?

Angela Ribus spunea...

Cristina. In cazul meu, vorbesc doar de dragostea pentru celalalt. Eu nu pot fi celalalt.
Iar pe mine nu ma pot iubi. Mi se pare un nonsens.

Unknown spunea...

:)... iubirea te schimba. te face mai increzator, mai bun, iti da putere, speranta, viata. si astfel iubindu-l pe celalalt ajungi sa te iubesti si pe tine, pe cel plin de viata. nonsens? poate. dar nu pentru mine.

e greu de definit care este granita intre egoism si altruism, intre bine si rau, intre iubirea de sine si de ceilalti. orice actiune are si reactiune. cel putin in cazul meu.

ceea ce mi se pare un nonsens este sa zici: "azi voi trai in primul rind pentru mine", atunci cind toti rivnim la comunicare si la dragoste, si nu la izolare si singuratate.

Angela Ribus spunea...

Cristina. N-ai inteles. Voi trai pentru mine, in sensul ca nu voi mai lasa nici un deadline sa-mi ia din timpul iubirii. Fata de cei dragi. N-a vorbit nimeni despre izolare si insingurare. :)

Raluca Mihai spunea...

Imi amintesc ca traiesc pentru mine cand revad chipuri dragi, cand simt ca ploaia imi invadeaza sufletul, cand soarele nu uita sa imi zambeasca, cand imi amintesc de tine.... fiecare zi pe care trece, trece pentru mine.... poate vom merge la acea plimbare cat mai curand pentru ca si mie imi e dor de voi. ganduri bune pentru toti!:)

Angela Ribus spunea...

Stefy. Multumim. Te sun eu cand vom iesi sa exploram lumea. :))

meshuga spunea...

imi amintesc ca traiesc pentru mine cand imi las timp sa ma bucur de lume,de o plimbare,de o dimineata alungita spre pranz in asternuturi cu gagica,de o carte care imi relaxeaza toti muschi incordati ai fetei intr-un zambet

Angela Ribus spunea...

Meshuga. Bun venit! Ma bucur ca iti faci timp pentru toate astea.

Vulturashul spunea...

Chiar daca dupa un timp uitam sa traim pentru noi, asa cum traim noi pentru altii si altii traiesc pentru noi ... ce sa ii faci asa e in viata.