marți, 7 aprilie 2009

Petalele nu dor



Cand sufletul nu mai e singur, secundele se ingemaneaza.
Clipa ta este si a lui. Amintirile comune au intensitati egale.
Gandul alearga mai repede, incercand sa cuprinda viitorul intreg.

Cuvintele pot fi inlocuite cu petale. Acestea nu dor niciodata.
Evadarile in cea mai frumoasa realitate sunt dincolo de cuburi,
intr-un spatiu mai inalt si atat de rar accesibil.
Ideile inmuguresc printre ganduri,
hranite de adevaruri ce dor si iubiri ce inalta.

Echilibrul... De el ne amintim atunci cand il pierdem
si il uitam dupa ce l-am gasit.

12 comentarii:

Gingasia spunea...

O recomandare ! http://ganduriinpoeziialetenebrelor.blogspot.com/

Paul spunea...

Am mai poposit in clipele mele de liniste si de regasire in gradina ta virtuala, astazi, am hotarat sa astern cateva ganduri manat de dorinta de a impartasi prin viu grai frumusetea acestui blog, ce-ti ofera, acea unda de liniste pe care o ravnim de multe ori in cautarile noastre.
"Cuvintele pot fi inlocuite cu petale", iar noi ce le spunem atat de frumos putem fi asemuiti cu floarea ce-nfloreste, cu dorinta noastra de-ai patrunde intelesurile spre iubire, indemnandu-ne sa uitam durerea provocata de nefericire, de deziluzie, incepanad sa ne hranim din acest echilibru despre care pomenesti.
Offf!!, uit de mine, muzica ma invaluie atat de bine incat cuvintele curg de la sine:)

criss spunea...

Ai o muzica superba pe site.....
Merci de amicizie.
Pupik. Cristiana.

Paul spunea...

p.s.
nu stiu daca tu ai reusit sa selectionezi piesele muzicale, le-am ascultat cu rabdare, vroind sa ma opresc cand voi da de unul ce nu-mi place, am trecut de Joe Dassin, a urmat apoi alta ce-mi place, din pacate trebuie sa plec spre casa, da voi reveni, sigur voi reveni...

Angela Ribus spunea...

Paul. Iti multumesc din suflet pentru cuvintele calde. Selectia imi apartine. Hai, mai vino pe aici. Ma bucur mult ca-ti place in Cub.

Angela Ribus spunea...

Cristiana. Te-am descoperit cu bucurie. Iar daca iti place muzica, te astept oricand sa revii. O imbratisare de la mine.

Angela Ribus spunea...

Gingasia. Multumesc pentru recomandare.

elena.n spunea...

Angela - echilibrul odata gasit ... il pastrez.
E bine la tine :-)
Ganduri frumoase !

Angela Ribus spunea...

Elena. E bine ca reusesti. Sunt, insa, si dati cand ceea ce ni-l strica nu depinde de noi. Zambesc de fiecare data cand primesc un gand de la tine. E ca si cum un prieten mi-ar pune mana, incet, pe umar. :)

Paul spunea...

Da,am revenit in plina noapte, am sa le las sa curga, sa-mi incante urechea si poate asa, am sa adorm leganat de vise,
Somn usor!

elena.n spunea...

Angela !
Singura prietenie de pret este cea care s-a nascut fara motiv :-)!
Vreau sa-ti spun si eu ceva ...
Posturile tale ... ma hranesc :-)

Se spune ... Multumesc !!
(in Romania am auzit expresia 'raman datoare' :-) )

Angela Ribus spunea...

Elena. Frumos gandul despre prietenie! Si adevarat. Tare ma bucur ca gasesti ceva bun in cuburi. Si nu, nu ramai datoare. :)