sâmbătă, 18 aprilie 2009

Dreptul la viata



V-ati gandit ce mare minune e viata?
Cati am avut prilejul de a multumi indeajuns
pentru simplul fapt ca avem acest drept:
dreptul la viata.
Dreptul de a incepe o noua zi ca pe un dar suprem.
Dreptul de a iubi neconditionat.
Dreptul de a fi fericit pentru orice lucru - bun sau rau.

Fiecare ducem cu noi masura faptelor noastre.
Si, mai devreme sau mai tarziu,
invatam sa deosebim lucrurile esentiale.
Atunci, nimeni si nimic nu ne mai poate impiedica
sa le pretuim, dar, in egala masura, nu mai avem
scuza celui care nu a stiut acest lucru.
Nu mai avem voie sa gresim
confundand dreptul la viata
cu dreptul de a o irosi, daca tot ne-a fost data.

18 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Tare mult mi-as dori ca aceste versuri sa ajunga la sufletul tuturor, sa inteleaga cu adevarat cat de pretios este acest dar, care poarta numele "viata".Liniste in suflet, cozonac pufos, iubire si viata lunga. Paste Fericit!

Angela Ribus spunea...

Geanina. Multumesc mult pentru gandul bun. Liniste am, cozonac, de asemenea, iubire din belsug iar viata - atat cat depinde de mine incerc sa nu o irosesc.
Te imbratisez. Sarbatori cu bine! :))

Anonim spunea...

Viata e cel mai de pret dar,numai ca prea multi isi bat joc de el,lasand viata sa treaca pe langa ei,sunt in viata,dar nu traiesc cu adevarat.Poate ca nu a avut cine sa-i invete,poate ca nu le pasa....Mare pacat.Si mai sunt cei care renunta la viata de bunavoie,prin sinucidere.Astia chiar sunt niste lasi,care nu sunt in stare sa-si infrunte destinul.

Angela Ribus spunea...

Mugur. Frumoase urari, frumos gestul tau.
Iti multumesc si iti doresc, la randul meu, sarbatori cu bine!

Alecs. Ai dreptate. Poate, intr-adevar, nu a avut cine sa-i invete sau poate nu s-a lipit nici o invatatura de ei. Cat despre sinucigasi, eu cred ca sunt niste oameni singuri de tot, la care nici bunul Dumnezeu nu a putut ajunge.
Bun venit in Cub!

Carol spunea...

PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI,CAROL.

elena.n spunea...

Paste frumos alaturi de cei dragi.
Lumina Invierii readuce speranta ... eventual pierduta.
Gand Curat.

O pup pe Ana, daca si ea vrea !?
:-)

Angela Ribus spunea...

Carol. Multumesc, asemenea. Ma bucur ca ne-am descoperit.

Elena. Ana vrea :)) Si e incantata ca un Om ca tine o pupa.
Eu iti doresc sa fii fericita. Nu doar acum...

Sarbatori linistite, cu suflet senin!

Anonim spunea...

Hristos a inviat!
Bucuria vine din lucruri marunte . Linistea vine din suflet. Lumina vine din inima fiecaruia.
Paste Fericit !

Angela Ribus spunea...

Angel. Adevarat a inviat! Multumesc pentru gandul bun. Sa ai tot ce-ti doresti, suflete.

Paul spunea...

HRISTOS A INVIAT!
Fericire si bucurie, Pace si hrana spirituala sufletului tau frumos!

Angela Ribus spunea...

Paul. Adevarat a inviat! Iti multumesc pentru urari.
Sa-ti fie bine, oriunde te-ai afla...

Unknown spunea...

Sanatate cubuletului si Paste fericit... Sarutari de maini...

Angela Ribus spunea...

Paul G. Multumim, asemenea. Sarbatori cu bine si tie!

CristinaK spunea...

Fie ca Sarbatorile Pascale sa iti aduca lumina in suflet si in casa, bucurii, fericire si numai impliniri! Hristos a Inviat!

Raluca Mihai spunea...

E timpul sa ascultam linistea din noi... Va imbratisez si frumos ca de fiecare data ai scris lucruri pe care ne-ai invatat pe noi, tranzitarii, timp de aproape 10 ani. Ai grija de tine!

Angela Ribus spunea...

CristinaK. Adevarat a inviat! Multumesc mult de urari. Sa-ti fie bine, bine si tie.

Stefy. O imbratisare mare pentru tine. Am grija de mine si nu numai... :)

mariperijoc spunea...

Acum sunt de acord cu tot ceea ce spui,dar din nefericire am inceput sa ma gandesc la asta prea tarziu...
Cineva a spus atat de frumos "Viata este un dar de la Dumnezeu" Sa invatam sa-l pretuim!

Angela Ribus spunea...

Mari. Am scris acest cub dupa ce am avut un accident cumplit. Abia atunci am invatat si eu sa fac deosebirea intre dreptul la viata si dreptul de a o irosi...