luni, 6 aprilie 2009

Frumusetea ascunsa



Atunci cand mi-ai vorbit despre
tipuri de frumusete interioara
am regretat ca nu te poti vedea prin ochii mei.
Se-ntampla uneori sa intalnim oameni
facuti parca anume pentru a ne convinge
ca si sufletele se pot atinge.
Si se pot modela cu dragoste,
cu infinita rabdare.

Frumusetea ce sta ascunsa privirii.
Pe care o descoperim treptat.
Neasteptat.
Datorita careia nu exista riscul
de a ne plictisi vreodata.
Fiecare vedem si pretuim
mereu alte lucruri la cei dragi.

9 comentarii:

elena.n spunea...

'Frumusetea ce sta ascunsa privirii' e valoroasa !
____
Frumos !!

Angela Ribus spunea...

Din nou, iti multumesc. Da, e o frumusete aparte. Si se cuantifica altfel, intr-adevar.

Andreea spunea...

Citişi într-o carte că "Esenţialul e invizibil pentru ochi". Mulţumesc că ştii să (îmi) redai esenţialul. :)

LiaLia spunea...

Cel mai frumos lucru a fost şi este atunci când am văzut înauntrul omului din faţa mea. Unele suflete m-au copleşit cu frumuseţea lor atât de simplă! Dar dacă ne uităm atent, parte din sufletul acesta chiar se vede în ochi!

Angela Ribus spunea...

Andreea. Ai vazut ca sunt primul cititor pe blogul tau? Am sa-ti port noroc, ca de obicei.
LiaVulpeaLia. De acord. Si eu am invatat sa ma apropii de oameni privind mai intai in ochii lor. Iar cand am ignorat semnalele de alarma n-a fost bine.

Raluca Mihai spunea...

"Vreau sa-ti vad ochii!" Iti amintesti? Ochii tai ascund liniste.... Te imbratisez!

Angela Ribus spunea...

Cum sa nu-mi amintesc... Linistea e acolo unde am (ai) lasat-o. Si Mami te imbratiseaza.

Paul spunea...

Putini stiu sa patrunda spre aceasta frumusete a omului ce sta la odihna privirii sale agere pentru a nu fi alterata, pentru a ramane pura, pentru a-si pastra demnitatea identitatii sale enigmatice si sfioase. Cine ajunge sa mangaie un astfel de suflet se poate considera fericit, ramane de vazut maestria lui in a reusi unirea lor sub aceieasi bolta.

Andreea spunea...

Da, Angela, am văzut că eşti primul meu cititor. Şi aş putea adăuga că nu e prima oară când eşti primul meu cititor. :) Mi-e dor de tine! >:D<