marți, 14 aprilie 2009

Mai sarac cu o asteptare



Bucuria se amesteca uneori cu atatea intrebari
incat descoperi ca ai uitat cum e sa uiti de tine.
Cand inca un vis e pe cale sa ti se implineasca
ramai mai sarac cu o asteptare.
Daca am sti cat de departe e ziua in care
vom fi pe deplin impliniti
am cumpara din timp
rezerve de rabdare si de incredere.

Suntem, de cele mai multe ori, egoisti.
Si nu mai facem nici macar efortul
de a imparti cu celalalt indoielile noastre,
cu gandul ca oricum nu ne poate fi de folos.
Ne intersectam prea rar si atunci prea pe fuga
pentru a mai simti ca impartim totul la doi.

8 comentarii:

Paul spunea...

Aici ai mare dreptate, uitam caci la caruta vietii, ar trebui sa tragem impreuna amandoi si ca bucuriile in egala masura cu necazuriile sunt numai ale noastre.
Pentru ca nu am sa mai revin, ati doresc:
Sarbatori fericite si un Paste linistit alaturi de cei dragi tie!

Angela Ribus spunea...

Paul. Ganduri bune pentru tine, de Pasti.
Voi fi aici, indiferent cand te intorci.

Geanina Codita spunea...

Cuburi pline cu rabdare, bucurie, liniste si multa incredere va doresc tuturor ce popositi aici, in lumea Angelei, o lume plina de sensibilitate si iubire.Trebuie sa recunoastem, oricat de orgoliosi am fi, avem nevoie de toate acestea pentru a supravietui.

Angela Ribus spunea...

Ce-ar fi viata noastra fara oameni ca noi?
Iti multumesc, Geanina. Un zambet pentru tine.

Călin Hera spunea...

„Ne intersectam prea rar si atunci prea pe fuga
pentru a mai simti ca impartim totul la doi.”

Adevărat. Nu stiu dacă, neapărat, împărtim totul fix la doi, dar, cu sigurantă, importantă e ideea că împărtim. Cred că de-aia am fost dati, să împărtim.

Angela Ribus spunea...

Calin. Am inteles nuanta. Ai dreptate.
E valabil ce spui. Ar trebui sa ne facem timp pentru ceea ce conteaza.

LiaLia spunea...

Dacă n-ar fi aşteptări, vise, uneori angoase şi căderi, am mai ştii să ne bucurăm de împliniri? Şi aşa, cu tristeţe văd în jur, tot mai mulţi oameni care îşi propun atâtea "target-uri", încât uită să trăiască, aşteptând să li se împlinească "scopul".

Angela Ribus spunea...

LiaLia. Uite, iti voi raspunde prin cubul de astazi :))