luni, 20 aprilie 2009

Poveri imaginare



Multe obstacole sunt mari doar in mintea noastra.
Multe rezolvari sunt prea simple ca sa le vedem.
Cautam mereu ceva complicat,
ne chinuim mintea si sufletul cu atatea intrebari,
cand, de fapt, raspunsurile sunt in mainile noastre.
Situatiile fara iesire sunt doar clipe de disperare
cand ni se pare ca viata e un labirint.
Drumul prin el e uneori mai greu,
dar niciodata de abandonat.
Panica accentueaza neputinta.
Calmul o invinge.
Uneori, cuvintele rezolva starea de tensiune.
Alteori o adancesc.

Multe dintre poveri sunt mari doar in mintea noastra.
Le ducem cu noi si le adaugam, cu fiecare zi,
inca putin amar.
Asa ne coboram umerii si privirea.
Asa uitam sa mai ridicam ochii spre cer.

8 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Mi-a ajuns la suflet mesajul tau si m-a dus cu gandul la acei oameni care au viata goala, care pun in acest gol invidia, rautatea si barfele de doi bani, impovorandu-si astfel existenta. Din acest motiv viata lor se complica, de fapt singuri isi complica viata nereusind sa iasa probabil niciodata din acest cerc periculos. Nici macar nu-i compatimesc, isi merita soarta din plin.

Angela Ribus spunea...

Geanina. Cred ca ei nu se vad asa. Si din acest motiv nici nu-si dau seama ca au o problema. Ma intreb cum ar putea fi fericiti astfel de oameni, ce i-ar face pe ei fericiti?


Mugur. Ce bine ar fi daca am putea sa le lasam pur si simplu jos si sa ne indepartam... Pe unele le ducem cu noi pentru ca asa vrem, pe altele pentru ca nu putem altfel. :)

Vera spunea...

De cele mai multe ori ne complicam,e adevarat.Tot ce este simplu,pare banal.Eu fug de ambele!Dansand in ploaie acum cateva minute mi-am accentuat placerea gustului de singuratate,asadar ma retrag putin.
PS:Superba melodia ce salasluieste-n cub;)

Angela Ribus spunea...

Kalistutza. Bun venit.
Putini sunt cei ce mai danseaza in ploaie...
Un zambet cald pentru tine.
Melodii mai am, sa stii :)

Loredana spunea...

sa ai sarbatori fara poveri si obstacole, ci doar pline de bucurii si iubire multa!

Angela Ribus spunea...

Loredana. Multumesc, asemenea! :) Un pupic pentru tine si minunea ta.

admin spunea...

Nice Post.
----------
Magic of Science
Science Bolger’s Association

Angela Ribus spunea...

Thank You.

Ieri, am sters din greseala un comentariu,
inainte de a-l publica.
Prezint scuze celui caruia i-am facut, astfel, o nedreptate.