luni, 8 iunie 2009

Multumesc



Un prieten bun e ca o dimineata.
In care zambesti pur si simplu la gandul
ca te asteapta o zi asa cum vrei tu.
Ce poate fi mai de pret decat
un om care sa te inteleaga, sa-ti fie alaturi,
chiar si atunci (sau mai ales atunci) cand gresesti.
Cineva care sa stie sa-ti deschida ochii,
aratandu-ti ceea ce nu-ti place
sau nu poti sa vezi.
Un gand optimist e cel mai bun leac
impotriva neputintei.
Suntem puternici si buni daca stim
sa sadim in noi acest gand
si daca nu uitam de el, cand avem nevoie.
In goana noastra zilnica
ne facem din ce in ce mai rar timp
sa spunem multumesc celor ce merita.

22 de comentarii:

Nicolae Anca spunea...

Mulţumesc şi eu celor care îmi deschid ochii zi de zi, atunci când paşii mei nu corespund şi care mă sprijină când rănesc virtuţi!

Trăim o lume în care fără ceilalţi nu am mai putea rezista...

Angela Ribus spunea...

AncKhiy. Da, insa tot ceilalti ne fac uneori sa simtim ca nu mai putem trai.

Conteaza pe care "ceilalti" ii avem mai aproape. :)

to-morrow spunea...

Un prieten bun este cel caruia ii spui doua-trei vorbe si intelege imediat, nu are nevoie de explicatii :)

Nicolae Anca spunea...

Corect, contează mult, care "ceilalţi".

Angela Ribus spunea...

To-morrow. Uneori chiar si o privire e de-ajuns. :)

Angela Ribus spunea...

AncKhiy. Si acum stim si din care "ceilalti" facem noi parte. :))

Adrian spunea...

Da, prietenii sunt foarte importanti.

Angela Ribus spunea...

Adrian. Atat cand ii ai, dar mai ales cand iti dai seama ca nu-i ai...

Leo spunea...

Multumesc, Angela, pentru aceste cuvinte, si pentru "A toi" - Joe Dassin.

Angela Ribus spunea...

Leo. Si eu iti multumesc pentru vizita si pentru ca apreciezi ce se intampla in Cub. :)

Geanina Codita spunea...

Draga mea,
pai om serios sunt eu sa vin la ora asta-n cub? Pe vremuri mama imi incuia usa daca indrazneam sa depasesc ora 21. Lasand vrenurile la o parte, prieten adevarat este acela care sta langa mine oricand e nevoie. Prietenia reprezinta pentru mine un cuvant cu substanta, greu de intalnit ce-i drept.De prieteni care stau alaturi doar cand au interese sunt satulaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Ii gasim peste tot.Eu zic asa"putini, dar buni". Noapte buna, draga prietena!

elena marin-alexe spunea...

Draga mea, ai atins un punct tare sensibil, caci boala care pandeste omenirea este ingratitudinea.Multe prietenii sunt pe cale de 'divort', din aceasta cauza si e pacat de atatea sentimente risipite in timp. Noapte buna draga mea!

Angela Ribus spunea...

Geanina. Prietenii vin cand pot, important e ca vin. Iar poarta cubului nu o incui :)
Eu ma uit lung acum chiar si dupa acei putini pe care stiam ca ii mai am. Vorbesc de cei "dinainte".
Blogul e un mod interesant de a cunoaste o anume latura a oamenilor dupa reactiile lor la ce scrii.

Angela Ribus spunea...

Elena. Nu avem nevoie sa auzim mereu acel multumesc. Dar macar o data la muuult timp, da.
E pacat de sentimentele risipite, intr-adevar, insa cand ne dam seama ca oamenii nu sunt asa cum ii vedeam noi, nu-i mai putem privi ca inainte.

Orry spunea...

Multumesc si eu impreuna cu tine! Persoanleor dragi ce-mi sunt alaturi!
Unui Dumnezeu ce ma iubeste!
Si prietenului meu ce se incapataneaza sa ma iubeasca! :)

Iti multumesc si tie ca existi!

Angela Ribus spunea...

Orianda. Ce frumos ai spus! :)

LiaLia spunea...

Şi eu îţi mulţumesc, dragă Angela, că exişti în viaţa mea (chiar dacă doar virtual momentan), pentru că îmi îmbogăţeşti existenţa cu vorbele tale superbe!

Angela Ribus spunea...

Lia. Multumesc, Vulpe draga.
M-ai facut sa ma simt cumva utila. :)

Frumoase tatuajele tale.
Si, da, mi-ar placea sa ne si vedem candva.

Paul spunea...

Ma doare sa nu aud acest multumesc pe buzele celor ce ar trebui s-o spuna.
Nu realizam cat de mult conteaza pentru sufletul celui ce te priveste in ochi cu mult drag!

Angela Ribus spunea...

Paul N.K. Eu iti multumesc ca stii sa desprinzi esenta lucrurilor si ca, prin ceea ce scrii, ne mai inveti si pe noi.
Si iti mai multumesc pentru floarea aceea frumoasa de pe blogul tau, care ma bucura ori de cate ori o vad. :)

Paul spunea...

Multumesc Angela, ma simt magulit citindu-ti gandurile, nu as minti de loc spunand ca, aici, vin cu mare placere(fara a arunca cuvinte siropoase), omul ce-i OM stie sa lase in gradina sa caldura izvorata din frumusetea sufletului sau si pe care o daruieste ca de la suflet la suflet.

Angela Ribus spunea...

Paul N.K. Adevarat ai spus: ca de la suflet la suflet. Poate ca, de fapt, in viata asta, important e ca sufletul nostru sa daruiasca si sa primeasca ceva frumos.