miercuri, 22 iunie 2011

Picatura de vis



Lumea privita prin ochii tai are o lumina aparte. Calda si buna.
Diminetile vin ca niste promisiuni ca viata poate fi frumoasa.
Peste zi imi dai ragazul de a ajunge cu gandul oricat de departe.
Acolo unde, poate, pasii mei nu se vor asterne niciodata.
Iar seara, seara e cel mai frumos.
Fac ochii mari, caut si gasesc mai mult decat as fi sperat.
Astfel adorm zambind, dupa inca o zi in care mi-am luat
picatura de vis
din fotografiile tale.

Iti multumesc.

La multi ani, Serban.

10 comentarii:

Unknown spunea...

Angela, m-ai lasat fara cuvinte... Nici nu stii cat ma misca de mult cuvintele tale, aceasta este ceea ce conteaza si nu cuvintele pe care nu mi le gasesc... Este o bucurie mare sa stiu ca altii vad mai mult in imaginile mele...
Intotdeauna un gand bun, acolo undeva pentru tine...

Iti multumesc.

Angela Ribus spunea...

Serban. :) Cu mare drag.

Stii, iti spuneam ca privindu-ti anumite imagini imi dau lacrimile.

E vorba de emotiile pe care reusesti sa le transmiti..

MEG55 spunea...

Doar visele noastre sa ne mai aline starea in care se gaseste astazi "natiunea romana"Un gind bun pentru fiecare!

Angela Ribus spunea...

Visele si oamenii pe care mai putem conta, Meg. Raspund cu un gand bun.

Anonim spunea...

Prin tine l-am descoperit pe Serban si-l vizitez din cand in cand, iar ce-mi place postez pe pagina mea de FB. Am atatea motive ca sa-ti multumesc! Astazi voi bantui pe net pana ma suna Ralu. Un weekend placut!

Angela Ribus spunea...

Elena-54. Eu i-am cerut permisiunea lui Serban sa-mi pun pe desktop o imagine de-a lui, un peisaj de toamna pe care cand il vad parca se spulbera toata rautatea lumii. De cate ori mi-e greu ii privesc fotografiile si reusesc sa merg mai departe cu zambetul la locul lui. Asa ca multumirile i se cuvin, in mare masura, eu doar l-am descoperit si acum imi e la fel de necesar ca si cafeaua de dimineata. Zile frumoase, cu prieteni buni, va doresc. :)

Anonim spunea...

Buna dimineata, CUBULE!!!
Astazi vreau sa-ti impartasesc linistea mea pe muzica lui Niel Armstrong (sper ca am scris corect).
Am fost la comisia de expertiza medicala si mi-au mai dat un an sa am grija de sanatatea mea.
Ralu si-a sustinut teza de doctorat.
S-a intors cu bine de la Barcelona, unde a participat la un congres ORL.
Felicitari "VIETII LIBERE" pentru cel mai bun ziar local din Romania!!
Sunteti o echipa de 10+!!
Cu bine, CUBULE!!! Pe curand!!!!

Anonim spunea...

Buna dimineata, CUBULE!!!
Trebuie sa fac o corectura Louis nu Neil(astronautul) .
Adesea sunt surprinsa de greselile de citire si intelegere celor citite, tulburari in urma AVC.
Multumesc pentru intelegere 1
O saptamana cu bune!!!

Angela Ribus spunea...

Elena_54. Sper din toata inima ca dupa un an sa urmeze un altul, si inca unul si tot asa. Va tin pumnii si daca e nevoie scriu mai multe cuburi, ca sa va dau oxigen :) Ma bucur si pentru Ralu, felicitari, aveti un copil bun si destept. Multumim pentru aprecieri (in numele colegilor de la VL). Cu Armstrong nu va faceti probleme mai mult decat e cazul. Nu am stiut de acel AVC, insa cred ca Dumnezeu mai are planuri de viitor cu dumneavoastra. Va imbratisez de luni cu mare drag!

Angela Ribus spunea...

Rory. Multumesc. Bun venit in Cub!