luni, 31 august 2009

Nesfarsite asteptari



Singur intre prieteni.
Ii vezi zambind,
ii auzi vorbindu-ti,
dar ochii tai raman mereu singuri.
Ca si cum cuvintele tale ar refuza,
pentru un timp,
sa-si mai gaseasca ecou.
Ca si cum mana ta ar ramane,
de fiecare data,
doar cu iluzia unor degete pereche.
Cine poate sti mai bine decat tine
de unde vine dezamagirea?
Cine poate sa hotarasca
in locul tau
pana unde e dispus
sa suporte nesfarsitele asteptari
ale unor altfel de timpuri?
Singur, intre atatia prieteni,
mergi pe drumul tau.

12 comentarii:

Călin Hera spunea...

Singur printre prieteni... Ciudat sentiment. Aproape neasteptat. Dacă singurătatea durează, înseamnă că ei nu mai sunt acei prieteni. De obicei, însă, această singurătate dispare. Pentru asta sunt prietenii.

Angela Ribus spunea...

Calin. E frumos ce spui. Iti multumesc.
Dar singuratatea... dureaza.

Lord D'If spunea...

Un cub trist si parca prea singur, si totusi atat de frumos.Cu totii trebuie sa alegem un drum chiar si atunci cand nu duce nicaieri.

Ma inclin!

giulia spunea...

poezia aceasta mi se potriveste mie ca o manusa, doar ca eu am simtit-o dar n-as fi putut spune asa de frumos.
Un abrazo,hermosa.

Geanina Codita spunea...

Angela, draga mea dragă, bine te-am regăsit!

Câteodată e bună singurătatea, nu pe termen lung, dar e bună, eu chiar o caut uneori, mi-o doresc, darnu vreau să te bântuie ideea "singur" printre mulţi, nu-mi doresc asta.

Ţi-am spus de multe ori , nu ezita să-mi ceri ajutorul dacă ai nevoie de ceva, de o prietenă , o vorbă bună, poţi conta pe mine şi pe cuvântul meu.

Nu sunt vorbe mari , sunt vorbe simple de la un om simplu, dar curate, sincere.

Mi-a fost tare dor de tine, draga mea dragă.

Gânduri din cele mai frumoase pentru minunea ta.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Angela Ribus spunea...

Lord D'If. La fiecare rascruce trebuie sa alegem. :)

Asa ne alcatuim drumul acela unic. Care, in final, duce undeva.

Angela Ribus spunea...

Giulia. Unele lucruri chiar le simtim la fel.

Un abrazo si de la Galati.

Angela Ribus spunea...

Geanina. Iti multumesc.
Raspund la imbratisare si ii voi spune Anei despre tine. :)

Monica spunea...

Singur intre prieteni... Ori n-am inteles eu exact la ce te referi, ori, daca am inteles, nu prea stiu cum te poti simti singur intre prieteni.
Eu numesc prieten o persoana care ma cunoaste atat de bine, incat imi citeste sufletul in privire. Nu ma laud cu multi prieteni, dar niciodata nu ma simt singura alaturi de o persoana care nu are nevoie de explicatii ca sa ma simta.
Singura ma simt intre colegii de serviciu, care isi vad fiecare de interesul lor si in orice grup de oameni "de neatins". (adica cei neinteresati sa creeze o apropiere sincera cu persoanele cu care vin in contact)
Parazitii aveau un vers care mi-a ramas in minte de cativa ani si care ma caracterizeaza complet:
"Nu am puteri speciale sa mentin legaturi superficiale".

Angela Ribus spunea...

Monica. Daca nu stii sentimentul, mai bine.
Inseamna ca stii tu sa-ti pastrezi prietenii. :)

elena spunea...

De ce cub? Esti.... colturoasa? :) Nu prea cred. In dosul cuvinteler tale care amintesc de tristete si singuratate intrevad un caracter ales, un optimism molipsitor, o pofta de viata care cucereste. Mersi ca m-ai lasat sa te descopar. Nu stiu cum face Dumnezeu, dar de fiecare data cand dimineata imi e incetosata imi arata oameni ca tine si mi-o lumineaza. Multumesc ca existi si iti pui sufletul aici ca sa beneficieze si altii de comoara ta. Te pupic dulce.

Angela Ribus spunea...

Elena. Nu sunt colturoasa, asa-i. Dar imi imaginez spatiul vital al fiecaruia ca pe un cub, ca pe o camera luminoasa si bine aerisita, in care nu incap intrusi, ci doar cei pe care ii chemam noi, atunci cand vrem.

Am fost o adolescenta insingurata si trista, acum sunt un om implinit.

Te pup si eu din toata inima.