marți, 21 iulie 2009

Minutul tau



Clipa pe care n-ar trebui sa o imparti cu nimeni.
Prilejul cel mai bun de a sta de vorba cu tine.
Fara niciun intrus
si fara sentimentul ca ceilalti ti-au luat tot.
N-avem timp de lamentari.
Doar pentru a salva ceea ce trebuie
si merita salvat din clipa de acum.

Inca o data te ridici, privesti in jur si in tine
si intelegi ca nimic nu se mai intoarce.
Totul merge inainte, iar tu faci parte din acest tot.
Nimeni nu-ti da ragazul de a-ti aduna puterile
daca singur nu inveti ce ai de facut.

21 de comentarii:

Geanina Codita spunea...

Avem nevoie de astfel de clipe.
Eu îmi fac plăcerea de a sta de vorbă cu mine însămi , seara în mod special sau noaptea când este multă linişte.

Ştiu că totul va fi bine dacă îmi adun toate forţele, îmi încarc fiinţa cu optimism pentru o nouă zi.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

Angela Ribus spunea...

Geanina. Se vede ca esti un om impacat cu sine.
Raspund cu drag imbratisarilor tale.

Bogdan Butariu spunea...

Minutul meu

Minutul meu de iubire
A avut mereu doar 59 de secunde,
Am rătăcit în neant
la nesfârşit
Mereu căutând secunda.
Am obosit şi mi-e dor !!!
Toiagul mi s-a tocit
Din el nu mai dau ramuri verzi
Să mă pot odihni la umbra lor...
Soarele arzător mă topeşte
Şi EA nicaieri nu mai este.
M-am hotărât:
O declar nulă
Şi înlocul ei voi alege
Altceva...

Leo spunea...

Eu sunt mai generoasa cu mine-insami, imi acord mai multe minute, atat cat imi permite timpul asta hain ! E unul din secretele sa te tii cu moralul pe linia de plutire.
Salutari, Angela !

Angela Ribus spunea...

Bogdy. Bun venit in Cub!
Cand ti-am citit domeniile de interes mi s-au parut asa familiare...

Imi place cum scrii. :)

Angela Ribus spunea...

Leo. Heei! Mi-a fost dor de tine.

Candva imi puteam permite si eu sa fiu generoasa.
Acum e cineva mai important care-mi ia pana si acel minut. Dar ma rasplateste cu un zambet si doua manute care le strang pe ale mele.

Leo spunea...

Aici sunt, si mie mi-a fost dor de cuburile tale !
Am eu o banuiala ca acel minut al tau, pe care ti-l ia puiul tau, e tot al tau, si-l savurezi cu tot sufletul, fiind un minut unic, irepetabil ! :)

Nicolae Anca spunea...

Numai singuri trebuie sa invatam ce avem de facut, ceilalti nu pot eventual, decat sa ne impinga de la spate, sa ne explice in fel si chip, de multe ori, tot degeaba!
Cand incepem sa cunoastem tainele acestui invatat, vom profita de fiecare minut al nostru pentru a ne pune in ordine, lectiile!

O seara placuta!

Angela Ribus spunea...

Leo. Da. E un altfel de minut al meu, care nu pare al meu dar ai dreptate, e mai al meu decat au fost multi ani pana acum. :))

M-a impresionat cainele cu ochi de om. Asa-i, cum spui tu.

Angela Ribus spunea...

AncKhiy. Draga mea, tu esti unul dintre acei oameni carora le pasa. Ceilalti prefera "carpe diem" - indiferent cum...

Iti multumesc pentru gandul bun si pentru rabdare. Am sa-ti scriu si mailul acela. :)

LiaLia spunea...

Draga mea, te rog să mă ierţi că n-am mai venit prin cub de ceva vreme, ştii tu că am fost şi încă sunt cu drumuri de adunat lucruşoare :) Dar cu câtă plăcere am revenit! Ştii care a fost una din cele mai importante lecţii învăţate de mine? Că sunt cea mai importantă persoană din viaţa mea. Şi după ce mi-am găsit echilibrul perfect şi iubirea pentru mine, am putut oferi de-adevăratelea şi 100% şi celorlalţi iubire şi pe mine.

Marius spunea...

Multam de vizita si de incurajare; venita din partea cuiva din zona de jurnalistica, aprecierea o vad ca pe o incurajare ! :)

Ciprian D. spunea...

Imi place sa...ma uit, pentru un minut, sau doua. Minutele astea au gust de tic-tac, celelalte au alt gust, sau n-au deloc. Imi place sa ma uit, atata tot.

Angela Ribus spunea...

LiaLia. Vulpea mea preferata, nu-ti face griji in privinta mea. Te admir pentru ceea ce faci.

Cat despre lectia aceea, e una dintre cele mai importante.
Paradoxal, cu cat daruim mai mult, cu atat ne e mai bine.

Angela Ribus spunea...

Marius. Chiar am vorbit serios. Imi place cum pui problema: firesc si, nu stiu cum sa zic, asa, cu inima.

Si povestesti haios. Faza aia cu autorul fara griji mi-a placut mult.
Plus margareta aceea frumoasa!

Angela Ribus spunea...

Gigel. Iti multumesc pentru minutul tau. :)
Poate ca nu trebuie mai mult.

www.calinhera.blogspot.com spunea...

Singurătatea la care te poti întoarce oricând, pentru a-ti relua drumul. Singurătatea din care poti evada, dacă ai noroc sa-ti fi găsit tovarăs.

Angela Ribus spunea...

Calin. Primele mele cuburi sunt, majoritatea, despre singuratate.
Ultimele sunt despre evadarea de care vorbesti.
Intre ele mai sunt unele, de cautare.

Nu le postez in ordinea in care le-am scris.

Tu ma intelegi tare bine. :)

Paul spunea...

Este minutul in care imi dau palma sa ma trezesc, in care sa patrund dincolo de mine, sa-mi spun "Paule...revino-ti!"

Angela Ribus spunea...

Paul. Si... iti revii de fiecare data? :)
Glumesc. Sigur ca tu stii cel mai bine cum o scoti la capat.

Paul spunea...

M-ai facut sa rad Angelaaaaa!
Nu, nu, intervin uneori alti factori externi ce ma fac sa cad cu picioarele pe pamant si sa nu mai plutesc pe norisori de vise:)
O zi frumoasa, mi-a placut!:))