marți, 26 mai 2009

File de viata



Sunt un om organizat.
Am o agenda cu coperta visinie in care am strans
toate numerele de telefon ale cunoscutilor.
Pe unele le-am mai modificat in timp.
Pe altele le-am taiat cand posesorii lor n-au mai existat.
Cel mai greu a fost cand, sunand un prieten
care tocmai plecase dintre noi,
i-am auzit vocea inregistrata spunandu-mi
sa-i las un mesaj si ma va contacta el cat de repede...
Azi am vazut ca agenda mea are colturile roase.
E neincapatoare de mult. Doar eu ma pot descurca in filele ei.
Si mi-am spus: e ca sufletul.
Detine toate informatiile legate de oamenii din viata noastra.
E un labirint anevoios, dar util, in care patrundem
ori de cate ori avem nevoie sa apelam la unul dintre prieteni.
Ros pe la colturi dar atat de familiar incat,
in clipa cand il deschidem, regasim acolo,
fila cu fila, viata noastra.

14 comentarii:

Nicolae Anca spunea...

Mi-am dorit si eu intotdeauna o astfel de agenda... am avut tot felul de initiative, am vreo 3-4 agende in fiecare numere diferite; niciodata nu am putut tine una singura si buna!
Si citind aceste randuri, regret, pentru ca multe numere le-am mai notat doar in telefon, telefoane am pierdut vreo doua si deci si o parte din viata mea...
Sunt mai mult responsabila decat organizata, e timpul sa acopar si partea a doua! Doamne, cat de bine mi-ar merge... as gasi totul mult mai usor si as fi convinsa sa nimic nu imi scapa!
E bine sa iti reaminteasca cineva lipsurile...

Angela Ribus spunea...

AncKhiy. Colegii imi spuneau ca sunt ca o carte de telefon.
Da, e bine sa fii organizat, nu pierzi din timpul, si asa scurt, cautand.
Nu e tarziu sa incepi sa acoperi si partea a doua. :)

Orry spunea...

fiecare lucru pe care il pastram si il facem de-a lungul vietii devine - inevitabil- parte din noi!

E ca un facut! Poti sa scoti din suflet ( minte) ...o amintire, indiferent cat ar fi ea de urata?!
Nope! Nu e cu putinta noua! ...
toate sunt parte din sufletul nostru prizioner trupului ...
iar sufletul nu e al nostru ... niciodata n-a fost!
E a lui Dumnezeu!

Angela Ribus spunea...

Orianda. Eu cred, totusi, ca sufletul e al nostru.
Cel putin pe timpul vietii.

Orry spunea...

Angela - hai sa spunem - mai degraba ne este dat in grija! sa-l pastram imaculat! asa cum l-a creat Tatal!

Angela Ribus spunea...

Orianda. Inteleg ce spui.

Leo spunea...

Sunt un om dezorganizat. :D

Daca ma gandesc la sufletul meu ca la o agenda, ar arata cam asa : sute de numere de telefon sterse, taiate cu o linie... Alte zeci proaspat-scrise, care maine vor fi, la randul lor sterse. Stratturi pestte straturi.

E faina ideea...

Angela Ribus spunea...

Leo. Si tu esti faina. Asa sincera si cu umor... :))

Leo spunea...

Oa...m-am inrosit si, crede-ma, sunt galbejita de felul meu ! :)

elena marin-alexe spunea...

E atat de necesara o agenda si nu cred ca se poate trai fara ea. Mie personal imi este indispensabila.....si are coperti negre...si ce nu scriu in ea...

Daniela spunea...

Si mie imi place sa fiu organizata...din pacate toate agendele mele, cursurile si alte "pastratoare" de informatii importante sunt vraiste...timpul bata-l vina! Nu am timp nici sa mor! :) dar il pacalesc eu odata (pe timp) si tot mi le adun...sunt totusi un om organizat...sau cel putin asa imi place sa cred :)
Noapte buna, Angela.

Angela Ribus spunea...

Leo. Cum galbejita? Uita-te la tine ce rosie in obraji esti (vorbesc de noua ta poza). Buna dispozitie garantata! :)

Angela Ribus spunea...

Elena. ... Si cat de utila ne este. Nu e zi in care sa nu o deschidem.

Angela Ribus spunea...

Daniela. Sa nu ai niciodata timp sa mori. :)
Important e ca tu stii unde gasesti fiecare informatie.

Un gand bun pentru tine.