marți, 29 ianuarie 2013

Prieten



Prieten este cel care-ţi redă curajul de a trăi 
atunci când te îndoieşti că mai merită. 
Cel care te ascultă, care te priveşte în ochi 
şi-ţi spune că eşti puternic, 
cel pe care gândul tău şi degetele tale 
îl caută când simţi că ţi-e greu.

Prieten e cel ce nu te trădează pentru nici o avere din lume, 
care se gândeşte la tine pentru o clipă, 
când spune în şoaptă rugăciunea de seară.
Cel care te face să nu te simţi singur şi nici părăsit, 
când toată lumea îţi întoarce spatele. 
Care te iubeşte necondiţionat, 
indiferent câţi bani ai sau nu în buzunar. 
Care te acceptă şi pune preţ doar pe cel care eşti şi pe sufletul tău.

Mă-ntreb dacă-ţi pot fi prietenul pe care-l meriţi.

10 comentarii:

mariperijoc spunea...

Imi esti mai mult decat "prieten",esti sufletul meu geaman Angela!Inima imi vibreaza la fiecare cuvant citit pe cubul tau si iti trimite la schimb "iubirea mea neconditionata"

Marius Palcior spunea...

Personal, nu am trait asa ceva...
Ce mai faceti? :)

Viorica spunea...

Vad ca nu esti pe lista mea de prieteni de Face book. Daca ai fi ai vedea ca ti-am copiat textul si o sa-l public, cu trimitere la tine, bineinteles. Multumesc anticipat ca nu te superi. :)

Amiral AOV spunea...

Un prieten drag este asemenea unei pietre foarte rare pe care un arheolog o gaseste cu greu, dupa multe incercari. Atunci cand il gasesti, te poti considera unul dintre cei mai norocosi oameni de pe pamant!

Dan Gheorghe spunea...

cu siguranta da!

Dan Gheorghe spunea...

cu siguranta da!

Anonim spunea...

Frumoase poezii... Felicitari.

mariperijoc spunea...

Cand am avut mare nevoie tu mi-ai oferit umarul tau Angela...chiar daca nu ti-o spun prea des,dincolo de distanta dintre noi ,tu esti in gandul meu la rugaciunea de seara.
Iti multumesc suflet drag!

Mucegai spunea...

prieten este cel care exista

Paul spunea...

Fericit este cel ce poate avea un astfel de prieten...inca nu l-am intalnit si nici eu n-am putut intruni acest manunchi de calitati spre a ma putea numi prieten. Ganduri de bine!