duminică, 8 februarie 2009

Eu inca mai cred




Toate adierile vin dinspre tine.
Tu, cel din lumea in care dorintele mele pot fi implinite.
Nu stiu cum ai venit atat de tarziu, dar atat de bine.
Nu stiu exact cate ne despart sau daca ne desparte ceva.
Si nu stiu cand voi putea intinde mana, sa te ating
(cu mainile astea, ale mele).
Stiu ca n-ai plecat.
Ai ramas in cuvinte, in parfumul tau, in vise si mai ales in ganduri.
Ma ajuti asa cum cred ca nici tu nu ti-ai fi imaginat.
Nu pot spune ca imi lipsesti.
Pentru ca oricand pot apela la ESENTE.
Umple-mi, daca vrei, un pahar cu aer
din lumea in care dorintele mele se pot implini...

Ce culoare spuneai ca au calutii de mare?

3 comentarii:

Liz spunea...

Te-am descoperit! Am gasit link binenteles pe FYT! Wow... Frumos... stare de bine...

Nicolae Anca spunea...

Lara... o ador, daca pot sa ma exprim asa, fara a fi atacata de restul lumii ca sunt obsedata de artisti!
Probabil cunosti videoclipul: http://www.youtube.com/watch?v=N-roGMGyFu0&feature=PlayList&p=2A25BD37CE85D798&playnext=1&playnext_from=PL&index=2; eu am fost cu adevarat fascinata de momentul trairii ei si de multimea extaziata!

Angela Ribus spunea...

AncKhiy. Eu am plans. Pur si simplu.
Asa am descoperit-o pe Lara Fabian...